برگزاری دومین جلسه سال ۱۳۹۶ شورای فرهنگی در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

دومین جلسه سالجاری شورای فرهنگی در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، چهاردهمین جلسه شورای فرهنگی مرکز با حضور دکتر سید علی حسینی رییس مرکز و اعضای شورا فرهنگی در دفتر ریاست مرکز برگزار شد.

در ابتدای برنامه حاج آقا ملائی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سخنانی ضمن عرض خوش آمد و تبریک بمناسبت میلاد سراسر سعادت مولود نیمه شعبان و گرامیدا شت هفته معلم در بیان کوتاهی با توجه به عنوان جلسه، معلم منتخب در عصر غیبت و با الهام از کلام نورانی امام چهارم فرمودند هلاکت و نابودی فرد و جامعه بدون داشتن معلم و حکیمی که ما و جامعه را هدایت و ارشاد نماید حتمی خواهد بود.

در ادامه مسول دفتر نمایند گی ولی فقیه در مرکز فرمود: از آموزه های دینی از جمله صلوات شعبانیه این طور استفاده می شود که ملازم امام و راهنمای مرشد همچون حضرت صاحب الامر موجب نجات از هلاکت وغرق شدن در در یای موّاج شده و از انحرافات محفوظ خواهیم ماند چراکه پیشی گرفتن از امام زمان خود موجب خروج و انحراف و عقب افتادن از راهنمای حکیم فرزانه، باعث طعمه حیوانات درنده خواهد شد.

حاج آقا ملائی در خاتمه برای برگزاری هرچه باشکوه جشن میلاد امام زمان(عج) ، گرامی داشت روز معلم و همکاران باز نشسته توصیه و پیشنهاداتی را ارایه دادند.

در ادامه دکتر حسینی ضمن سلام و خوش آمد گویی به حاضران و خوش آمد و آرزوی توفیق برای تمامی همکاران مجموعه، در سخنانی ضمن شادباش اعیاد و ایام خجسته ماه شعبان، آرزو نمود تا همگی از فیوضات این ماه عزیز بهره مند شویم و از روش و منش این بزرگواران الگو بگیریم.

در ادامه با توجه به عنوان جلسه با موضوع: برگزاری شایسته اعیاد و مناسبت های ماه مبارک شعبان و روز جانباز و روز معلم و روز جوان و تجلیل از بازنشستگان و پیشکسوتان، حاضران در این برنامه نقطه نظرات خود را در خصوص تجربیات سال های گذشته گرامیداشت این ایام را در زمینه های مختلف به گفتگو و شور گذاشته و ضمن بیان دیدگاه ها، پیشنهادات خود را در راستای انجام شایسته این مهم ارایه نمودند.

در پایان دکتر حسینی رییس مرکز ضمن قدردانی از حضور و پیگیری برنامه ها توسط اعضای شورا با اشاره به موارد مطرح شده نقطه نظرات و رهنمودهای خود را در خصوص حوزه وظیفه مندی، برنامه ریزی، اقدام شایسته و نحوه ارتقای حضور شورا در مرکز را ارایه دادند و با توجه به سخنان مهندس خدری مسول واحد آموزشی کردکوی، دستورات لازم را در خصوص انجام به موقع کارهای آن واحد صادر فرمود.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.