برگزاری آیین تجلیل از بازنشستگان سال های ۹۵ و ۹۶ مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

آیین تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان شریف سال های ۹۶ و ۹۵ در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی گلستان، در این آیین که همچون سنوات گذشته در ماه مبارک شعبان و همزمان با اعیاد شعبانیه با حضور دکتر سید علی حسینی رییس مرکز و معاونان، حجت الاسلام معصومی فر نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان، و همکاران بخش ها و ایستگاه های تحقیقاتی و آموزشی در سالن زنده یاد غیومیان برگزار شد از ۱۹ نفر از همکاران بزرگوار که در سال های ۹۶ و ۹۵ به افتخار بازنشستگی نایل شده اند تقدیر به عمل آمد.
در این برنامه ابتدا دکتر حسینی در سخنانی ضمن سلام و خدا قوت و شادباش اعیاد شعبانیه، هفته گرامیداشت مقام معلم و روز جوان و شادباش افتخار بازنشستگی به همکارانی که به تازگی با این کسوت نایل شده اند در این خصوص گفت: باعث افتخار است که همکاران شریف پس از طی یک دوره حدود ۳۰ ساله با سلامت جسمی، اداری و مالی به گروه پیشکسوتان می پیوندند و ان شاء اله خداوند متعال همگی ما را یاری نماید تا با انواع سلامت، همگی ما به این افتخار نایل شویم. ایشان همچنین با توجه به مناسبت ایام مبارک ماه شعبان آرزو نمود تا همگی از فیوضات و برکات این ماه عزیز بهره مند شویم و پیرو شایسته این بزرگوارن باشیم.
در بخش بعدی برنامه حجت الاسلام معصومی فر نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان نیز ضمن خدا قوت و تقدیر از همکاران بازنشسته و شادباش اعیاد ماه شعبان با اشاره به شرایط منتظران ظهور گفت: افرادی که در جرگه منتظران ظهور امام مهدی(عج) قرار دارند قطعاً دارای وظایفی هستند که باید در دوران انتظار انجام دهند.
ایشان در این باره گفت: انتظار ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) به دو گونه است؛ یکی انتظار اعتقادی و شعاری و دیگری انتظار عملی و فراهم کردن زمینه ظهور آن حضرت.
نماینده ولی فقیه افزود: «اما آنچه که مهم تر و مأموریت اصلی منتظران ظهور است، انتظار عملی و زمینه سازی برای برپایی حکومت عدل جهانی در ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف است.»
سپس مداح اهل بیت با بیان و ارایه اشعار و سخنانی در خصوص اهل بیت (ع) و همراهی همکاران با دست زدن، فضایی سراسر جشن و سرور در مجلس حاکم شد و همگی بهره کامل را از جشن بردند.
در بخش پایانی برنامه نیز با حضور دکتر سید علی حسینی رییس مرکز، دکترابوالفضل فرجی معاون پژوهش و فناوری و مهندس حسن قدیریان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، مهندس فرضعلی نژاد معاون آموزشی وحاج آقا مولایی مسول دفتر نماینده ولی فقیه در جایگاه، از ۱۹ نفر از همکاران شریف مرکز به نام های آقایان: مهندس سیدهمایون رضی کرد محله، مهندس ناصر مهاجر، مهندس علی صلاحی، مهندس مسعود کاظمی طلاچی، مهندس سید مرسل احمدی، مهندس محمد حسین اخوت، مهندس قاسم چمانه، محمد رضا سیاه بالایی،
مهندس سلیمان خرمالی، مهندس موسی مهرابیان، احمد رضا رایج کفشگیری، ابراهیم عماالدینی ، علیرضا ارانی، مهندس شاه محمد امیری، مهندس محمد پاسندی، دکتر غلامرضا رهبر، مهندس رمضانعلی فرضعلی نژاد و خانم ها: طیبه زمانی ، مهندس فریبا یغمایی که در سال های ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۶ به کسوت بازنشستگی نایل شده اند با تقدیم لوح و هدایایی تقدیر و تشویق همکاران، تجلیل به عمل آمد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.