برگزاری جلسه برنامه ریزی و راههای توسعه همکاری مدیران آموزش و پرورش و هنرستان های استان در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

با حضور دکتر سید علی حسینی رییس مرکز، مهندس فرضعلی نژاد معاون آموزشی، رئیس اداره کارودانش و گروهی از همکاران بخش آموزش، رئیس اداره فنی حرفه ای و کارودانش آموزش و پرورش و برخی از مدیران هنرستان های دخترانه و پسرانه آموزش و پرورش استان در محل دفتر ریاست مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این برنامه که با دعوت این مرکز به منظور توسعه کمی و کیفی آموزش های مهارتی کارودانش کشاورزی و دام و آشنایی مسئولان آموزش و پرورش با امکانات و توانمندی های این مرکز تشکیل گردید رئیس مرکز ضمن معرفی مرکز، آمادگی مجموعه را برای جذب و آموزش رشته های کشاورزی شهرستان گرگان اعلام نمودند تا با توجه به توانمندی های مرکز نیاز سنجی رشته های کشاورزی و دام شهرستان گرگان در اختیار مسئولین آموزش و پرورش قرار گیرد و بر اساس آن نسبت به جذب دانش آموز در سطح شهرستان انجام گیرد .
ایشان همچنین گفت: هدایت تحصیلی دانش آموزان محدود به هفته مشاغل نگردد ، بلکه در طول سال تحصیلی نسبت به معرفی رشته های کشاورزی اقدام گردد و شرایط و امکانات مطلوبتری برای آموزش دروس عملی دانش آموزان در اختیار دانش آموز قرار گیرد .
دکتر حسینی در همین راستا از کارشناسان مرکز خواستند تا در فرصت اندک باقی مانده از سال تحصیلی به منظور معرفی رشته ها در محل هنرستان ها حضور پیدا کنند .
در بخش دیگر این برنامه اعضای حاضر در جلسه به اتفاق از آزمایشگاه ها و گلخانه های مرکز بازدید نموده و از نزدیک با فعالیت های بخش های مختلف مرکز تحقیقات و آموزش استان آشنا شدند .

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.