افتخار انتخاب پژوهشگر بخش تحقیقات فنی و مهندسی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی گلستان بعنوان محقق برتر کشور

دکتر علیرضا قدس ولی پژوهشگر و رییس بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان بعنوان محقق برتر سال ۱۳۹۵ موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی کشور انتخاب شد.


به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در گردهمایی سالانه موسسه تحقیقات فنی و مهندسی که در محل این موسسه در کرج برگزار شد، موسسه تحقیقات فنی و مهندسی از حدود دو ماه قبل طی فراخوان سراسری و با تهیه فرم های ارزشیابی اقدام به ارزیابی فعالیت­های پژوهشی و ترویجی جداگانه محققین و بخش­های تابعه خود نموده و طی فرآیندی و بر اساس مستندات و مدارک ارسالی محققین، خوشبختانه دکتر علیرضا قدس ولی عضو هیات علمی بخش تحقیقات فنی و مهندسی این مرکز به عنوان پژوهشگر برتر کشوری انتخاب و مورد قدردانی و تشویق قرار گرفت.
در بخشی از این لوح سپاس که از سوی دکتر عباسی رییس موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی تنظیم و امضا شده، آمده است:
احترامآ ، بر اساس ارزیابی های صورت گرفته از عملکرد و فعالیت های علمی ، همکاران موسسه در سال ۱۳۹۵ ، جنابعالی به دلیل اقدامات ارزنده و شاخص در انتشار مقالات علمی و پژوهشی داخلی و خارجی ، به عنوان محقق برتر سال در حوزه ” تولید علم ” انتخاب گردیده اید . بدینوسیله مراتب سپاس و قدردانی خود را به خاطر تلاش و پیگیری های صادقانه و دلسوزانه در ارتقاء اثر بخشی فعالیت های علمی موسسه اعلام می دارد.
از درگاه ایزد منان دوام عزت و سلامت ، تداوم حضور و تآثیر آن بزرگوار در راستای دستیابی به اهداف علمی و توسعه پایدارجمهوری اسلامی ایران را مسئلت می نمایم.
روابط عمومی مرکز همراه با شادباش این مهم به ایشان و آرزوی توفیق روز افزون، امیدوار است همچون همیشه از راهنمایی ها و همکاری های ایشان بهره مند باشد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.