افتخار انتخاب دوباره بخش تحقیقات فنی و مهندسی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان به عنوان بخش نخست، برتر و برگزیده کشور

بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در ادامه موفقیت های خود و برای چندمین بار به عنوان بخش تحقیقاتی نخست و برگزیده در میان تمامی مراکز تحقیقاتی کشور انتخاب و اعلام شد.


به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، بر اساس این اعلان که طی لوح تقدیر دکتر فریبرز عباسی، رییس موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی کشور به دکتر علیرضا قدس ولی رییس بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی این مرکز تقدیم شده، ضمن بیان این مهم آمده است:
با عنایت به سیاست و رویکردهای جاری موسسه و بر اساس ارزیابی شاخص های عملکرد بخش های فنی و مهندسی مراکز تابعه در سال ۱۳۹۵ ، بخش فنی و مهندسی مرکز گلستان بعنوان بخش برگزیده سال در بین بخش های تابعه استانی انتخاب گردیده است . این امر بدوآ با عنایت پروردگار متعال و سپس تلاش جنابعالی و کلیه همکاران متعهد آن بخش صورت گرفته است .
بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از جنابعالی بعنوان رئیس بخش برگزیده سال ۱۳۹۵ و کلیه همکاران خدوم بخش تحقیقات فنی و مهندسی استان گلستان اعلام می دارم .
امیدوارم در سال های آتی نیز موسسه را در ارتقاء کلیه شاخص های کمی و کیفی به منظور خدمت رسانی هرچه مؤثر تر در حوزه فنی و مهندسی کشاورزی یاری نمائید .از درگاه باری تعالی سلامتی و استمرارموفقیت جنابعالی و بخش مربوطه را مسئلت می نمائیم .
شایان ذکر است که در طی سال های گذشته بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی این مرکز بارها افتخار مقام اول را کسب نموده است.
روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز همراه با تقدیم شادباش کسب افتخار این مهم به دکتر علیرضا قدس ولی و همکاران شریف ایشان در بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی، امیدوار است همچون همیشه از راهنمایی ها و همکاری های این بزرگواران بهره مند باشد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.