تقدیر رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی از مسول حراست مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

دکتر اسکندر زند معاون وزیر و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی از مهندس اسداله کتولی نژاد مسول حراست مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان تقدیر کرد.


به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، با توجه به همکاری مجدانه در امر ارتقای کیفیت و اهتمام مستمر و تلاش در ایجاد حراستی موثر ومورد اطمینان، ضمن اعلام این مهم، با اهدای لوح تقدیر از مهندس کتولی نژاد تجلیل بعمل آمد.
در بخشی از متن این لوح آمده است:
جناب اقای اسداله کتولی نژاد
اندیشه عمیق ودستان توانا و ودیعه الهی است که در کنار همت والای انسان منشاء خلق کارهای بزرگ می شودودر این میان اهتمام مستمر و تلاش شما در ایجاد حراستی موثر ومورد اطمینان در مجموعه بزرگ سازمان تحقیقات ، آموزش وترویج کشاورزی نقشی بی بدیل را به خود گرفته است با نگاهی گذرا به دستاوردهای حاصل شده، باعث ارتقای کمی وکیفی حراست مرکز تحقیقات وآموزش کشاورزی ومنابع طبیعی استان گلستان گردیده است بدینوسیله از زحمات وتلاش های صمیمانه جنابعالی تشکر وقدردانی می نمایم.
روابط عمومی مرکز، همراه با آرزوی شادکامی و بهروزی و تقدیم شادباش کسب این افتخار خدمت ایشان، امیدوار است همچون همیشه از راهنمایی ها و همکاری های این بزرگوار بهره مند باشد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.