حضور همکاران مرکز تحقیقات و آموزش گلستان در سمینار طب سنتی و گیاهان دارویی

سمینار طب سنتی و گیاهان دارویی به همت اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان، با حضور اعضای اتاق بازرگانی استان گلستان، همکاران مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان و مدیران و نمایندگان شرکت های فعال در زمینه طب سنتی و علاقمندان این حوزه در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی گلستان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این برنامه که در تاریخ انجام شد بهرامی رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان در سخنانی گفت: استان گلستان باید از ظرفیت گیاهان دارویی بهره مند شود و پیدا کردن زنجیره داروهای گیاهی بسیار با اهمیت است.
بهرامی اظهار داشت: جایگاه گیاهان دارویی و شناساندن نقش حیاتی آن ها در پیشبرد اهداف ملی، منطقه ای و جهانی برای تحقق سلامت، خودکفایی دارویی، ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی بر کسی پوشیده نیست.
وی تاکید کرد: در کشور های پیشرفته استفاده از گیاهان دارویی مورد استقبال قرار گرفته است لذا استان گلستان باید از ظرفیت موجود بهره مند شود.
بهرامی با اشاره به لزوم توجه به توسعه بخش کشاورزی در استان و بویژه تولید گیاهان دارویی افزود: اتاق بعنوان پارلمان بخش خصوصی در این راستا آمادگی همکاری و همراهی را اعلام می نماید.
در ادامه ۴ عنوان سخنرانی کارگاهی تحت عناوین: مفاهیم طب سنتی، تغذیه سالم زندگی سالم، شناخت مزاج ها و تغذیه و زالو درمانی و پروش زالو، تقدیم حاضران شد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.