برگزاری دوره آموزشی کارکنان جدیدالاستخدام امور دام استان گلستان

دوره آموزشی کارکنان جدیدالاستخدام در بخش امور دام سازمان جهاد کشاورزی با هماهنگی و برنامه ریزی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، به منظور ارتقای سطح دانش علمی و عملی کارکنان جدیدالاستخدام سازمان جهاد کشاورزی استان در بخش امور دام ، یک دوره آموزشی یک روزه برای تعداد حدود ۷۰ نفر از کارشناسان این حوزه در تالار دکتر بیات موسسه تحقیقات پنبه کشور برگزار گردید.
در همین راستا ابتدا مهندس رضا محسنی معاون دفتر آموزش کارکنان سازمان تحقیقات ، آموزش و ترویج کشاورزی، در سخنانی ضمن خوش آمد به حاضران در دوره و تاکید بر ضرورت آموزش، مطالعه و به روز رسانی نیروی انسانی به عنوان اصلی ترین سرمایه، گفت: این دسته از برنامه های آموزشی، در راستای اهداف و برنامه های کلان آموزشی وزارت جهاد کشاورزی و سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی می باشد و ضروری است در حوزه آموزش کارکنان با رویکرد توسعه شیوه های نوین آموزشی و آموزش های مهارت محور و توانمندساز، وارد شده و با بهره گیری از ظرفیت های ارزشمند تحقیقاتی، آموزشی و ترویجی موجود در این مجموعه، اقدام به ارتقا نمود.
در بخش دیگر برنامه مهندس سیعی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان در خصوص استراتژی آموزش در این بخش از سازمان سخنانی را ارایه داد.
در بخش دیگر این برنامه مهندس حرمتیان مسول آموزش کارکنان این مرکز، مهندس تخله و مهندس هلاکو مدیران معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان سخنان خود را تقدیم حاضران نمودند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.