برگزاری جلسه ادواری مسولان ایستگاه های مرکز تحقیقات و آموزش گلستان در ایستگاه تحقیقات چالکی

جلسه ادواری مسولان ایستگاه های تحقیقاتی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در ایستگاه تحقیقاتی چالکی برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، این برنامه که در محل ایستگاه واقع در ۷ کیلومتری غرب گرگان با حضور دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز، مهندس حسن قدیریان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، مسول واحد آموزشی کردکوی و مسولان ایستگاه های تحقیقاتی چالکی، گنبد و شوری اتجام شد.
در بخش نخست مهندس قدیریان ضمن خوش آمد گویی به حاضران به عنوان دبیر جلسه برنامه را آغاز و گزارشی از وضعیت جاری ایستگاه ها را ارائه نمودند. در ادامه مهندس الازمنی رییس ایستگاه چالکی ضمن خوش آمد به حاضران، توضیحاتی را در خصوص شرکت های دانش بنیان حاضر در ایستگاه، روند انجام طرح های پژوهشی و توسعه ای ایستگاه و مکان های استقرار شرکت دانش بنیان و برنامه های توسعه ای آنان را برای اعضای جلسه شرح داد و در خصوص موانع و مشکلات توسعه ایستگاه، درخواست و پیشنهادات خود را ارایه داد.
در بخش بعدی برنامه دکتر فرجی ضمن سلام و خدا قوت، سیاست برگزاری این سلسله از نشست های تخصصی با مسولان ایستگاه ها را بیان نمود.

در ادامه هر یک از اعضای جلسه درخصوص وضعیت ایستگاه ها و واحد متبوع، برنامه های توسعه ای، مشکلات و موانع پیش روی و بویژه با توجه به آغاز برنامه های کشت پاییزه، مباحثی را مطرح و بحث و تبادل نظر نمودند.
در پایان دکتر فرجی رئیس مرکز ضمن قدردانی از تلاش های پیوسته همکاران بویژه در خط مقدم ایستگاه های تحقیقاتی، نقطه نظرات، راهکارها و رهنمودهای لازم در ارتباط با برنامه های پژوهشی و توسعه ای، آموزشی و شرکت های دانش بنیان را ارائه و به جمع بندی نکات ارایه شده در نشست پرداختند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.