برگزاری دوره آموزش ملی آشنایی با ماشین الات و ادوات کشاورزی در واحد آموزش شهید روحانی فرد کردکوی

به همت مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان و شرکت خدمات حمایتی استان گلستان دوره آمورشی ملی” آشنایی با ماشین الات و ادوات کشاورزی” با حضور ۴۰ نفر از مدیران وکارشناسان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استانهای کشور در واحد آموزشی شهید روحانی فرد کردکوی در تاریخ ۲۱ شهریور ۱۳۹۶برگزار و آغاز گردید.


به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در ابتدای این دوره مهندس خدری مسول این واحد، ضمن خیر مقدم گویی به معرفی واحد آموزش پرداختند. در ادامه مهندس حسام مدیر شرکت خدمات حمایتی استان در سخنانی استان گلستان را یکی از قطب های تولید محصولات زراعی از جمله گندم و دانه های روغنی دانسته و بیان داشت همه ساله در این استان حدود ۴۰۰ هزار هکتار گندم کشت می شود و همچنین دانه های روغنی به عنوان کشت دوم( تابستانه) نیز در استان تولید می شود.
خاطر نشان می سازد این دوره به مدت ۳ روز ادامه داشته و فراگیران با ماشین های کاشت، داشت، برداشت و ماشین های خاک ورزی حفاظتی آشنا می گردند.
مدرسین دوره دکتر رحمتی، عضو هیات علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، دکتر محمد حسین رزاقی، محقق مرکز تحقیقات و آموزش گلستان و مهندس سبلان کارشناس مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورززی استان می باشند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.