تقدیر وزیر جهاد کشاورزی از دکتر مختارپور پژوهشگر بخش تحقیقات زراعی و باغی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

در پنجمین گردهمایی سراسری آغاز کشت‌های پاییزه سال زراعی ۹۷ – ۹۶ از دکترحسن مختارپور رییس بخش تحقیقات زراعی و باغی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان و مجری طرح کشت نشایی تقدیر شد.


به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در آستانه آغاز سال زراعی جدید، پنجمین گردهمایی سراسری آغاز کشت‌های پاییزه سال زراعی ۹۷ – ۹۶ ، با حضور وزیر جهاد کشاورزی و معاونان وزیر و مدیران استانی و در سالن خوشه وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.
در این آیین، با اهدای لوح تقدیر و هدیه از سوی مهندس حجتی وزیر جهاد کشاورزی، از پژوهشگر شریف مرکز دکترحسن مختارپور رییس بخش و عضو هیات علمی بخش تحقیقات زراعی و باغی این مرکز تجلیل به عمل آمد.
در بخشی از متن این لوح آمده است:
جناب آقای حسن مختارپور
مسئول محترم بخش نهال و بذر مرکز تحقیقات
سلام علیکم
از تلاش های مجدانه جنابعالی و همکاری کلیه دست اندرکاران در افزایش تولید و ضریب خوداتکایی محصولات کشاورزی سال زراعی ۹۵-۹۶، قدردانی می نمایم.
از خداوند متعال برای جنابعالی و کلیه خدمتگزاران بخش کشاورزی در دسترسی به اهداف برنامه های اقتصاد مقاومتی و طرح های افزایش ضریب خوداتکایی در محصولات راهبردی و تاکید بر افزایش بهره وری از منابع، توفیق روزافزون مسئلت دارم.
محمود حجتی
وزیر جهاد کشاورزی

روابط عمومی مرکز، همراه با آرزوی شادکامی و بهروزی و تقدیم شادباش کسب این افتخار خدمت ایشان، امیدوار است همچون همیشه از راهنمایی ها و همیاری های این بزرگوار بهره مند باشد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.