پیام رییس مرکز تحقیقات و آموزش گلستان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان فرا رسیدن فصل مهر و آغاز سال تحصیلی ۹۷ – ۹۶ ، فصل زنگ آگاهی، فصل برافراشته شدن پرچم دانش و فصل گشوده شدن درب گلستان معرفت را شادباش گفت.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، همزمان با آیین بازگشایی مدارس و دانشگاه ها و آغاز سال جدید تحصیلی ۱۳۹۶ – ۹۷، دکتر ابوالفضل فرجی رییس این مرکز، ضمن تجلیل از تلاش های ارزنده تمامی همکاران شریف فعال در بخش آموزش این مرکز در بخشی از پیام خود گفت:
طَلَبُ العِلمِ فَریضَهٌ عَلى کُلِّ مُسلِمٍ أَلا إِنَّ اللّه‏َ یُحِبُّ بُغاهَ العِلمِ؛
طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جویندگان دانش را دوست دارد
مصباح الشریعه،ص۱۳
آغاز سال تحصیلی جدید را به همه عاشقان تحصیل علم و کمال، اعضای محترم هیات علمی و کارکنان پرتلاش مجموعه علمی کاربردی جهاد کشاورزی کشور و همکاران شریف بخش آموزش این مرکز، شادباش عرض می نمایم. امیدوارم سال تحصیلی جدید سالی توام با رشد و بالندگی در تمام عرصه های علمی و فرهنگی باشد. بدون شک در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری «اقتصاد مقاومتی: تولید- اشتغال»نامگذاری شده است، انگیزه تمام دانش آموزان، دانشجویان، پژوهشگران، دانشگاهیان و فرهیختگان جامعه جهت تولید علم و فناوری بومی افزایش یافته است که این امر نوید سال تحصیلی پربار و شکوفایی را می دهد.
سال هاست که در کشور عزیزمان ایران، آغاز سال تحصیلی، با عطر دل انگیز شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس همراه شده است و در کنار این مهم، سالجاری با محرم حسینی (ع) نیز همزمان شده است ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس از خداوند متعال خواستارم تا در سایه توجهات حضرت ولی عصر”عج” و ارواح بزرگ شهدای کربلا و شهدای دفاع مقدس همه ما را در پیشبرد اهداف والای امام حسین(ع) و انقلاب اسلامی و موفقیت در عرصه های علمی و فرهنگی یاری فرماید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.