انتصاب دکتر علیرضا قدس ولی به عنوان معاون آموزشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان

دکتر علیرضا قدس ولی پژوهشگر برتر و عضو هیات علمی بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی به عنوان سرپرست معاون آموزشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان منصوب شد.


به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز تحقیقات و اموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، طی حکمی از سوی دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز، دکتر قدس ولی به این سمت منصوب شد. متن این حکم به این شرح می باشد:

جناب  آقای دکتر علیرضا قدس ولی عضو محترم هیات علمی مرکز
باسلام

         احتراماً نظر به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی و با توجه به هماهنگی صورت گرفته به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت آموزشی مرکز منصوب می گردید. توجه ویژه به آموزش بهره برداران و کارکنان بخش کشاورزی، استفاده از ظرفیت های محققین و اعضای هیات علمی مرکز جهت ارتقای بهره وری برنامه های آموزشی و تعامل ویژه با واحدهای مختلف ملی و استانی برای بهبود کمی و کیفی فعالیت های آن معاونت از وظایف عمده جنابعالی است. امید است با اتکال به خداوند منان در انجام امور ارجاعی کوشا و موفق باشید.

ابوالفضل فرجی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان

روابط عمومی مرکز، همراه با آرزوی شادکامی و بهروزی و تقدیم شادباش کسب این افتخار خدمت ایشان، امیدوار است همچون همیشه از راهنمایی ها و همیاری های این بزرگوار بهره مند باشد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.