تقدیر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان از پژوهشگر بخش تحقیقات زراعی و باغی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

پژوهشگر بخش تحقیقات زراعی و باغی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان از سوی دکتر مختار مهاجر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان مورد تقدیر قرار گرفت.


به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، دکتر محمد علی دهقان عضو هیات علمی بخش تحقیقات زراعی و باغی این مرکز با توجه به تلاش مجدانه جنابعالی در اجرای پروژه های سال زراعی ۹۶-۱۳۹۵، از سوی ایشان مورد تقدیر قرار گرفت.
در متن این لوح آمده:

جناب آقای دکتر محمدعلی دهقان
با سلام
احتراما بدینوسیله از تلاش مجدانه جنابعالی در اجرای پروژه های سال زراعی ۹۶-۱۳۹۵ که در راستای اقتصاد مقاومتی و بهبود افزایش ضریب خود اتکائی محصولات زراعی بعمل آمده است، تقدیر و تشکر بعمل می آید.
امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و بهره گیری از کلیه ظرفیت های موجود در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری به نام ” اقتصاد مقاومتی- تولید و اشتغال ” مزین گردیده است، بتوانید منشا خدمات هر چه بیشتر به جامعه کشاورزی باشید. سلامتی و توفیقات روز افزون در کلیه شئونات زندگی برای شما و سربلندی و سرافرازی جمهوری اسلامی ایران را از درگاه باریتعالی مسئلت می نمایم.

مختار مهاجر
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان

روابط عمومی مرکز همراه با شادباش این مهم به ایشان و آرزوی توفیق روز افزون، امیدوار است همچون همیشه از راهنمایی ها و همکاری های ایشان بهره مند باشد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.