بازدید ریاست مرکز تحقیقات و آموزش گلستان از واحد آموزش شهید روحانی فرد کردکوی

دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در بازدید از واحد آموزش شهید روحانی فرد کردکوی از نزدیک در جریان امور آموزشی این واحد قرار گرفت.


به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این بازدید ریاست مرکز از گلخانه آموزشی، سالن پرورش قارچ، پروژه های کار حین تحصیل، آببندان ها و مزارع تحقیقاتی آموزشی مرکز بازدید داشتند . درادامه جلسه ای با حضور مهندس خدری مدیر واحد و کارشناسان مرکز برگزار گردید. در ابتدا خدری ضمن خیر مقدم گویی به ارائه برنامه های آموزشی و زراعی اشاره و بیان داشت ثبت نام دانشجویان ورودی های جدید آغاز شده است و دانشجویان با شروع سال تحصیلی در کلاسهای درس حاضر شده اند. وی همچنین گزارشی از عملیات کاشت محصولات پاییزه ارائه نمود. در ادامه دکتر فرجی ضمن تبریک فرا رسیدن بهار علم و دانش، آغاز سال تحصیلی را تبریک عرض نمودند. ایشان در ادامه به اهمیت آموزش های مهارتی و اثر بخشی آن در جامعه اشاره و خواستار توجه به اولویت های سازمانی در امر آموزش (بهره بردارن، کارکنان و علمی کاربردی) شدند.
ایشان به استفاده بهینه از پتانسیل های واحد اشاره و بیان داشت توسعه و کشت گیاهان دارویی یکی از اولویت های ملی و استانی جهاد کشاورزی می باشد که ما می توانیم در این واحد آموزشی و با کمک اساتید و دانشجویان کشت گیاهان دارویی را به صورت پایلوت در واحد آموزش کردکوی داشته باشیم.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.