راه اندازی کلینیک مشاوره شغلی در واحد آموزش شهید روحانی فرد کردکوی

کلینیک مشاوره شغلی در واحد آموزش شهید روحانی فرد کردکوی وابسته به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان افتتاح شد.


به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، یکی از سیاست های موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد کشاورزی، توجه به مساله کارآفرینی، کاربینی و کارورزی دانشجویان می باشد در همین راستا با هماهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی و موسسه آموزش علمی کاربردی، کلینیک مشاوره شغلی دانشجویان علمی کاربردی در واحد آموزش شهید روحانی فرد کردکوی راه اندازی گردید.
مهندس تازیکه مسئول کارآفرینی این مرکز در این خصوص گفت: با توجه به اهمیت موضوع جلساتی با حضور معاون آموزشی مرکز، مدیران گروه های آموزشی در خصوص تشکیل کارگروه و انتخاب اساتید مشاور در واحد کردکوی برگزار گردید که مربیان مشاوردهنده انتخاب گردیدند. در ادامه مقرر گردید اساتید جهت ارائه مشاوره به دانشجویان علاقمند به فعالیت در زمینه کشاورزی در محل کلینیک حضور داشته باشند.
خاطر نشان می سازد در سالهای اخیر کاربینی جزو دروس اجباری برای دانشجویان محسوب می‌شود. دانشجو در درس کاربینی، در بدو ورود به دانشگاه بایستی با نظر و ایده‌های مربی آشنا شود و همچنین فعالیت‌هایی که در آینده شغلی فرد کاربرد دارد را انجام دهد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.