انتصاب دکتر حسن مختار پور به عنوان پژوهشگر مروج ارشد از سوی دکتر زند

دکتر حسن مختار پور عضو هیات علمی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان به عنوان “پژوهشگرمروج ارشد”در” حوزه تخصصی زراعت – گیاهان علوفه ای منصوب شد.


به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، طی حکمی از سوی دکتر اسکندر زند معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش وترویج کشاورزی، دکتر حسن مختار پور به این عنوان منصوب شد. متن این حکم به این شرح می باشد:

دکتر حسن مختار پور
عضو محترم هیات علمی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان
با عنایت به توانمندی علمی و عملی تجارب و سوابق جناب عالی و به پیشنهاد معاونین ترویج و پژوهش و فناوری سازمان بدین وسیله به مدت دو سال به عنوان “پژوهشگرمروج ارشد”در” حوزه تخصصی زراعت – گیاهان علوفه ای” منصوب میشوید
فعالیت جناب عالی بر اساس شرح وظایف پیوست زیر نظر معاونت ترویج سازمان انجام خواهد شد تعامل و هماهنگی با روسای سازمان جهاد کشاورزی معاونان پژوهش فناوری و انتقال یافته های تحقیقاتی موسسات پژوهشکده ها مراکز ملی و استانی محققان معین مدیران هماهنگی ترویج استان ها و بهره برداران تلاشگر در عرصه تولید بخش کشاورزی مورد انتظار است.
از درگاه خداوند سبحان تو قیق جناب عالی را در اجرای وظایف محوله مسلت دارم.
اسکندر زند
معاون وزیر وریس سازمان

روابط عمومی مرکز، همراه با شادباش این مهم خدمت به ایشان و آرزوی توفیق روز افزون، امیدوار است همچون همیشه از راهنمایی ها و همکاری های ایشان بهره مند باشد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.