انتصاب دکتر علیرضا کیانی به عنوان پژوهشگر مروج ارشد از سوی دکتر زند

دکتر علیرضا کیانی استاد پژوهش و عضو هیات علمی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان به عنوان “پژوهشگرمروج ارشد” در “حوزه تخصصی آب – شوری” منصوب شد.


به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، طی حکمی از سوی دکتر اسکندر زند معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش وترویج کشاورزی، دکترعلیرضا کیانی به این عنوان منصوب شد. متن این حکم به این شرح می باشد:

آقای دکترعلیرضا کیانی
عضو محترم هیات علمی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان

باعنایت به توانمندی علمی وعملی تجارب و سوابق جناب عالی و به پیشنهاد معاونین ترویج و پژوهش و فناوری سازمان بدین وسیله به مدت دو سال به عنوان “پژوهشگر مروج ارشد” در “حوزه تخصصی آب -شوری” منصوب می شوید.
فعالیت جناب عالی بر اساس شرح وظایف پیوست زیر نظر معاونت ترویج سازمان انجام خواهد شد تعامل و هماهنگی با روسای سازمان جهادکشاورزی معاونان پژوهش فناوری و انتغال یافته های تحقیقاتی موسسات پژوهشکده ها مراکز ملی و استانی محققان معین مدیران هماهنگی ترویج استان ها و بهره برداران تلاشگر در عرصه تولید بخش کشاورزی مورد انتظار است.
از درگاه خداوند سبحان توقیق جناب عالی را در اجرای وظایف محوله مسلت دارم.
اسکندر زند
معاون وزیر وریس سازمان

روابط عمومی مرکز، همراه با شادباش این مهم خدمت به ایشان و آرزوی توفیق روز افزون، امیدوار است همچون همیشه از راهنمایی ها و همکاری های ایشان بهره مند باشد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.