بازدید دکتر زند از شرکت کشت و صنعت مزرعه نمونه استان گلستان

دکتر اسکندر زند معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در جریان سفر خود به استان گلستان از بخش های مختلف شرکت کشت و صنعت مزرعه نمونه استان گلستان واقع در شمال آق قلا در تاریخ ۲۵آبان ۹۶ بازدید به عمل آورد.


به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این برنامه که در راستای بررسی و بازدید از امکانات این مجموعه در راستای برگزاری شایسته طرح آموزش مهارت افزایی مروجان مسول پهنه های تولیدی سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان انجام شد ابتدا دکتر زند و هیات همراه در دفتر جلسات این مجموعه حضور یافتند و معرفی کلی از سوی مدیران مجموعه انجام شد. سپس با حضور در مزارع و بخش های مختلف تولیدی و صنعتی از تزدیک با توانمندی ها و امکانات این شرکت آشنا شدند.
شایان ذکر است شرکت مزرعه نمونه از جمله شرکتهای تخصصی سازمان اتکا درحوزه کشاورزی ودامپروی سازمان اتکا است. بخشی از فعالیت های این شرکت عبارتند از:
فعالیتهای کشاورزی شامل کشت گندم،جو،کلزا،پنبه،سویا،برنج،پنبه، ذرت، چغندر، گیاهان دارویی و …
فعالیت های دامپروری:پرورش مرغ گوشتی،مرغ تخم گذار،مرغ مادر،جوجه یک روزه،پرورش گوساله و گوسفند
محصولات:مرغ گرم،مرغ منجمد،مرغ قطعه بندی شده،تخم مرغ خوراکی،تخم مرغ نطفه دار،شیرخام،عصاره مالت،گوشت گوساله،انواع خوراک دام،طیور و آبزیان تولید انواع لبنیات

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.