بازدید مسول روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه ها

مسول روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه ها در مصلی تهران حضور یافت و از بخش های مختلف این رویداد بزرگ بازدید نمود.


به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، روابط عمومی این مرکز با حضور در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه ها و پایگاه های خبری که با شعار « جامعه آگاه‌تر: توسعه بیشتر و شعار کمتر » از ۵ تا ۱۲ آبان ماه ۹۶ در محل مصلای بزرگ تهران برگزارشده بود غرفه های حاضر را مورد بازدید و گفتگو قرارداد.
در نمایشگاه امسال ۱۰۰ ماهنامه، ۵۴ هفته‌نامه، ۳۰ دوهفته‌نامه، ۲۰ دوماهنامه، ۵۲ فصلنامه، بیش از ۱۱۵ رسانه برخط (خبرگزاری و پایگاه خبری)، ۷۰ رسانه غیرسراسری (محلی، منظقه‌ای و استانی) و بیش از ۶۰ روزنامه و موسسه مطبوعاتی حضور داشتند.
همچنین بیش از ۸۰ رسانه در گروه سیاسی و اقتصادی، ۸۰ رسانه فرهنگی و هنری، بیش از ۸۰ غرفه در گروه تخصصی، ۳۰ غرفه در گروه خانواده و ۲۰ غرفه در گروه دین و اندیشه به نمایشگاه مطبوعات امسال آمده‌اند. علاوه بر ادارات کل ارشاد استان‌ها و برخی خانه‌های مطبوعات استانی بیش از ۵۵ رسانه استانی، منطقه‌ای و محلی با مساحتی حدود ۱۰۰۰ مترمربع در نمایشگاه حضور داشتند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.