با حضور استاندار؛ هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار گلستان افتتاح شد

هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار گلستان، یکشنبه پنجم آذر ماه با حضور استاندار گلستان، فرماندار گرگان، دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز، جمعی از مدیران استانی، دکتر علیرضا کیانی معاون پژوهش و فناوری و گروهی از اعضای هیات علمی و پژوهشگران این مرکز، اعضای هیأت علمی، دانشجویان و پژوهشگران استان، در پردیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، افتتاح شد.


به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، دبیر نمایشگاه پژوهشی، فناوری و فن بازار گلستان در حاشیه این نمایشگاه به خبرنگار روابط عمومی گفت: در این نمایشگاه ۱۰ دانشگاه و مرکز آموزش عالی، ۱۵ دستگاه اجرایی و مرکز تحقیقاتی و ۴ شرکت خصوصی، دستاوردهای پژوهشی خود را در معرض بازدید علاقمندان قرار داده اند.
دکتر ایمانپور افزود: این نمایشگاه تا پنجشنبه ۹ آذر ماه از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۷ عصر آماده بازدید همه مردم خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: قرار است در نمایشگاه امسال، ۷۷ کارگاه علمی و تخصصی در ۳ سالن مجرا برپا شود.
وی بیان کرد: غرفه های برتر این نمایشگاه نیز برای ارائه دستاوردهای خود به نمایشگاه سراسری هفته پژوهش و فناوری معرفی خواهند شد و طی مراسمی از انها تقدیر به عمل خواهد امد.
شایان ذکر بخشی از دستاوردهای ارزشمند همکاران این مرکز و شرکت های دانش بنیان و واحد فناور مرکز رشد در قالب غرفه این مرکز در نمایشگاه حضور دارد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.