برگزاری جلسه در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان با حضور نماینده ولایت فقیه در سازمان تحقیقات

جلسه شورای اداری در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان با حضور حجت الاسلام حسین سعیدیان نماینده محترم ولایت فقیه در سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، جلسه شورای اداری مرکز در تاریخ ۱۹ آذر ۹۶ با حضور حجت الاسلام حسین سعیدیان نماینده محترم ولایت فقیه در سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی، دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز، معاونان مرکز، مدیران بخش های تحقیقاتی و اعضای شورا فرهنگی در دفتر ریاست مرکز برگزار شد.
در ابتدای برنامه دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز ضمن خوش آمد محضر حجت الاسلام سعیدیان به معرفی اجمالی از استان و سپس ترکیب نیروی انسانی، دستاوردها، عملکرد و افق آینده مرکز پرداخت و در ادامه با بیان برنامه های فرهنگی انجام شده در مرکز توضیحاتی را برای ایشان ارایه نمود.
سپس حاج آقا ملائی مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سخنانی ضمن خیر مقدم به حاضران در این جلسه بویژه حجت الاسلام سعیدیان، از حضور ریاست مرکز و سایر همکاران تشکر بعمل آورد.
در بخش دیگر برنامه حجت الاسلام حسین سعیدیان نماینده ولی فقیه در سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی ضمن سلام و خدا قوت به همکاران و ابراز خوشحالی از حضور در جمع اهالی این مرکز، برای همگی آرزوی توفیق نمود. در ادامه ایشان به اشاره به کلام معصوم، سخنان خود را پیرامون عمل شایسته همکاران در حوزه وظیفه مندی سازمان از جمله تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، فرهنگ و نقش و وظایف شورای فرهنگی، جایگاه این شورا در سازمان، مسیر رو به کمال سازمان و.. بیان نمود.
در انتهای برنامه همکاران حاضر در جلسه سخنان و پیشنهادات خود را در موضوعات فرهنگی تقدیم ایشان نمودند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.