بازدید رییس و معاونان مرکز تحقیقات و آموزش گلستان از روند برگزاری امتحانات دانشجویان واحد آموزشی شهید روحانی فرد کردکوی

دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز به اتفاق دکتر علیرضا کیانی معاون پژوهشی و دکترمحمد علی دکتر آقاجانی معاون آموزشی مرکز از از روند برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان واحد آموزشی شهید روحانی‌فرد کردکوی وابسته به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در تاریخ چهار‌شنبه، ۲۷ دی‌ماه ۱۳۹۶ بازدید به‌عمل آوردند.


به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، دکتر محمد علی آقاجانی معاون آموزشی مرکز در این خصوص گفت: دکتر فرجی پس از بازدید از سالن برگزاری امتحانات دانشجویان، در جلسه‌ای با حضور دست‌اندرکاران و عوامل برگزاری امتحانات، برگزاری امتحانات پایان ترم را یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین کارهای مرکز دانستند که خوشبختانه این امتحانات در فضایی کاملاً آرام و به نحو مطلوب در حال برگزار شدن می‌باشد. دکتر فرجی در ادامه، از زحمات دست‌اندرکاران و کارشناسان واحد آموزش کردکوی قدردانی نمودند.
خاطر نشان می‌سازد امتحانات پایان ترم دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی مرکز در سالن ورزشی واحد آموزش کردکوی برگزار می‌گردد. این امتحانات مطابق تقویم دانشگاه جامع علمی کاربردی از ۱۶ دی‌ماه شروع و تا اول بهمن ادامه خواهد داشت.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.