برگزاری دوره آموزشی” آشنایی با یافته های تحقیقاتی در زمینه صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی” در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

دوره آموزشی” آشنایی با یافته های تحقیقاتی در زمینه صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی” توسط پژوهشگر بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان ارایه شد.


به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این دوره آموزشی دکتر جلال محمدزاده رئیس و عضو هیات علمی بخش تحقیقات فنی و مهندسی مرکز گلستان، مباحثی را در رابطه با یافته های تحقیقاتی در زمینه صنایع تبدیلی روغن و دانه های روغنی با هدف آشنایی با روش­های نوین استخراج روغن (استخراج آنزیمی روغن کلزا و زیتون،استفاده از سیال فوق بحرانی، استخراج به کمک فرایند فراصوت، استفاده از پیش تیمار مایکرویو و میدان الکتریکی پالسی در استخراج روغن) به منظور افزایش راندمان و کیفیت روغن استحصالی مباحثی کاربردی را ارئه نمودند. این دوره در تاریخ ۱ تا ۷ بهمن ماه به مدت ۲۴ ساعت ویژه کارشناسان صنایع استان و مروجان سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان بر گزار شد. مدرس این دوره با اشاره به مباحث و نتایج تحقیقات صورت گرفته در این حوزه به تشریح موضوعات مرتبط با دوره پرداخت و در ادامه در ارتباطی دو سویه، موضوعات جلسه مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.