بررسی پروژه های استانی در نشست تخصصی بخش تحقیقات جنگلها، مراتع و آبخیزداری مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

در نشست تخصصی پژوهشگران بخش تحقیقات جنگلها، مراتع و آبخیزداری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، پروژه های استانی سال ۱۳۹۶ بررسی شد.


گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، دکتر سید علی حسینی رییس بخش تحقیقات جنگلها و مراتع و آبخیزداری در این خصوص گفت: در این نشست که با حضور اعضای کمیته تخصصی مرکب از مهندس لطف ا.. پارسایی، مهندس اسد ا.. کریمی دوست، مهندس غلامرضا شاهینی و مهندس محمد رضا پارسامهر و اینجانب برگزار شد سه پروژه تحقیقاتی از محل اعتبارات پژوهشی ۱% دستگاه های اجرایی تحت عناوین:
۱) بررسی روش‌ها و راهبردهای مدیریت تعارضات در بین ماموران حفاظتی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان و جوامع محلی
۲) تعیین مناسب ترین روش نمونه برداری در توده های جنگل کاری عربداغ استان گلستان
۳) مطالعه بوم شناسی، علوفه‌ای و غیر علوفه‌ای گیاه دیوخار و بررسی بهترین روش کشت نهال گونه در استان گلستان مربوط به دانشگاه، قبل از مطرح شدن در کارگروه تخصصی منابع طبیعی و آبخیزداری استان، در جلسه تخصصی بخش مورد بحث قرار گرفت و نقاط ضعف و قوت آن مرور گردید.
همچنین ۷ پروژه پیشنهادی استانی بخش نیز قبل از طرح در کمیته تخصصی منابع طبیعی و آبخیزداری استان توسط مجریان همکار در این جلسه ارائه گردید و حاضران در جلسه نظرات خود را در مورد این پروژه ها مطرح کردند. در این جلسه مصوب شد مجریان ارائه کننده، نظرات اصلاحی گروه را در آن اعمال تا این پروژه ها بدون نقص در کمیته تخصصی منابع طبیعی و آبخیزداری استان مصوب گردد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.