بازدید معاون آموزش سازمان تات و رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد کشاورزی کشور از پروژه های کارآفرینی و کارحین تحصیل واحد آموزش کردکوی

دکتر بصام معاون آموزش سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در سفر به استان گلستان، از امکانات و توانمندی های واحد آموزش شهید ورحانی فرد کردکوی بازدید نمودند.


به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، ایشان با حضور در محل پروژه کارآفرینی”کاشت، داشت و فرآوری گل مغربی” در جریان این پروژه قرار گرفتند و مدیر طرح گزارشی از روند اجرای آن و اهمیت کشت گل مغربی که گیاه چند منظوره(تولید دارو،استخراج روغن و …) ارائه نمود. در ادامه دکتر بصام با حضور در سالن پرورش قارچ از پروژه کارحین تحصیلتولید قارچ دکمه ای بازدید نمودند. در این بازدید دانشجوی مجری نیز گزارشی از مراحل تولید ارائه نمود. خانم کبیری گفت: تا به حال در دو مرحله تولید قارچ داشته ایم و این مرحله سوم کشت می باشد. وی تولید قارچ قهوه ای در کنار قارچ سفید را از برنامه های کاری خود عنوان نمود و افزود متاسفانه در بازار قارچ قهوه ای مشتری پسند نیست و این موضوع یکی از مشکلات تولید می باشد. در ادامه دکتر بصام ضمن خسته نباشید به دانشجویان، این پروژه را از پروژه های بسیار خوب کار حین تحصیل دانست بصام در خاتمه پیشنهاد تعریف پروژه کارآفرینی تولید کمپوست و کارحین تحصیل قارچ قهوه را به مدیران مرکز دادند. خاطر نشان می سازد در این بازدید دکتر فرجی، معاونین و مدیران مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان ایشان را همراهی کردند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.