کلنگ زنی احداث گلخانه آموزشی در قالب پروژه کار حین تحصیل دانشجویی با حضور معاون آموزش سازمان تات و رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد کشاورزی

در ششمین روز از ایام اله دهه فجر، کلنگ احداث گلخانه آموزشی با حضور دکتر بصام معاون آموزش سازمان تات و رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد کشاورزی، مدیران و مسئولانی از استان و شهرستان در واحد آموزش شهید روحانی فرد کردکوی به زمین زده شد.


به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این مراسم که حجت الاسلام معصومی فر، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد استان، دکتر ابوالفضل فرجی رئیس و معاونان مرکز حضور داشتند ابتدا دکتر فرجی رئیس مرکز، با تشکر و قدرانی از حضور میهمانان، فرارسیدن ایام اله دهه فجر را تبریک عرض نمودند. رئیس مرکز در ادامه به برنامه های آموزشی درحوزه علمی کاربردی اشاره و افزود برای سال ۹۶ تعداد ۶ پروژه کار حین تحصیل دانشجویی تعریف گردید که ساخت گلخانه آموزشی مشترک برای تولید نهال گیاهان زینتی، جنگلی و دارویی در نظر گرفته شد. که خوشبختانه این پروژه ها توسط موسسه آموزش علمی کاربردی و مهارتی جهاد کشاورزی تصویب و اعتبار آن به استان ارسال گردید. به همین خاطر امروز در ایام اله مبارک دهه فجر و با حضور جناب دکتر بصام، عملیات اجرایی این پروژه آغاز می شود. در ادامه کلنگ احداث گلخانه آموزشی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع در قالب پروژه کار حین تحصیل دانشجویی توسط دکتر بصام معاون آموزش سازمان و رییس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی و مهارتی جهاد کشاورزی به زمین زده شد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.