برگزاری چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مراسم جشنی با حضور دکتر ابوالفضل فرجی رییس این مرکز و سایر مسئولان و کارکنان در محل نمازخانه مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این آیین حاج آقا ملائی مسول دفتر نماینده ولی فقیه مرکز ضمن تبریک ایام غرورآفرین و تاریخی و فرخنده پیروزی شکوهمند مردم ایران، به سه میراث گرانبها که در سایه انقلاب اسلامی بدست آمد اشاره کرد و گفت: عزت، سربلندی و استقلال سه میراث ارزشمندی بودند که از برکات این نظام الهی برای مردم این کشور بودند. وی همچنین با اشاره به دوران ۸ سال دفاع مقدس، افزود: طی این ۸سال مردمان این سرزمین از کیان ارضی خود دفاع کرده و حقانیت خود را بر این سرزمین در نگاه مجامع بین‌المللی به اثبات رساندند.
وی همچنین ادامه داد: سه عزت بدست آمده پس از پیروزی انقلاب برای این مرز و بوم، استقلال، مردم سالاری، و در نهایت قوه‌ای که در منطقه بدست آورد، بود. حاج آقا ملا ئی در پایان ابراز امیدواری کرد که انشالله پرچم این انقلاب به دست صاحب اصلی‌اش واگذار شود به همت و تلاش روزافزون تمامی مردمان این سرزمین.
شایان ذکر است در این آیین جشن، از برخی از همکاران فعال در برنامه های فرهنگی نیز با اهدای هدیه تقدیر شد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.