بازدید کمیته نظارت و ارزشیابی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان از بخش تحقیقات زارعی – باغی

کمیته نظارت و ارزشیابی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان از بخش تحقیقات زارعی – باغی بازدید بعمل آورد.


به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، مهندس عطیه صفرنژاد مسئول نظارت و ارزشیابی مرکز در این خصوص گفت: جلسه با حضوراعضای گروه نظارت و ارزشیابی با همکاران بخش انجام شد. ابتدا ریاست بخش، دکتر حسن مختارپور ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی گزارش اجمالی از فعالیت های بخش را ارائه نمود و تامین هسته اولیه بذر گیاهان مختلف زراعی و باغی برای استان و گاه سایر استان ها را از اهم وظایف همکاران بخش دانستند.ایشان کمبود نیروی انسانی متخصص که اغلب به سن بازتشستگی نزدیک می شوند و عدم جایگزینی آنها با نیروهای جدید را از مشکلات جدی دانست همچنین با توجه به اهمیت موضوع باغبانی در استان کمبود نیروی متخصص و تکنسین در این حوزه را از مشکلات دیگر دانسته و عدم دستور العمل های لازم برای تحقیقات گلخانه ای را از مسائل مطرح دربخش دانستند.
سپس دکترحسینی از اعضای گروه نظارت، ضمن معرفی اعضای کمیته و بیان وظایف این کمیته از همکاران خواست تامسائل و مشکلات موجود و راهکارها و پیشنهاد های احتمالی خود را بیان نمایند.
اعضای گروه نظارت پس از استماع مسائل و موارد مطرح شده از سوی همکاران بخش، پس از جمع بندی، به بحث و تبادل نظر با رییس بخش پرداخته و موارد پیشنهادی را به ایشان ارائه نمودند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.