حضور مسول روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان در جلسه کمیته اجرایی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ماشین های کشاورزی استان

اولین جلسه کمیته اجرایی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی ادوات، تجهیزات، صنایع وابسته و نهاده های کشاورزی که در تاریخ ۱۰ تا ۱۳ مهر در گرگان برگزار می شود با حضور نمایندگان بخش های مختلف سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان در تاریخ ۱۲ شهریور ۹۷ در محل اداره ترویج سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این آیین که با حضور مسول روابط عمومی این مرکز انجام شد ابتدا مهندس موسوی معاون ترویج استان، گزارشی از روند ثبت نام شرکت ها و ترکیب غرفه ها در داخل سالن و فضای باز، همایش های جانبی، شو ماشین آلات کشاورزی و حضور و بازدید هیات های تجاری کشورهای دیگر از این برنامه را ارایه داد. در ادامه نمایندگان حاضر نقطه نظرات و دیدگاه های خود را ارایه دادند.
در این نشست مهندس محمدحسن پناه مسول روابط عمومی و امور بین الملل این مرکز ضمن تشکر از مدیران سازمان در طراحی و برنامه ریزی این نشست در بخشی از سخنان خود در خصوص نحوه مشارکت این مرکز در برنامه های مختلف از جمله برگزاری کارگاه های آموزشی و اقلام نمایشگاهی، نقطه نظر و دیدگاه های مرکز را بیان نمود.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.