تقدیر شهردار و رییس شورای شهر گرگان از روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

در آیینی که به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی، توسط شورای شهر و شهرداری گرگان و با حضور رئیس شورای اسلامی شهرگرگان و نماینده گلستان درشورای عالی استان های کشور، دکتر دادبود شهردار و تعدادی از اعضای شورای شهر گرگان و جمعی از مدیران روابط عمومی دستگاه های مختلف استان در محل تالار شورای شهر گرگان برگزار گردید از مهندس محمد حسن پناه مسول روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان با اهدای لوحی، تقدیر بعمل آمد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این آیین ابتدا گفتگوی دوسویه بین مدیران روابط عمومی استان و اعضای شورای شهر و شهردار و قول مساعد در خصوص حضور فعال و عملی در پشتیبانی از نهاد روابط عمومی استان به اشکال مختلف مصوب شد و در پایان لوح تقدیر با امضای شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر به مدیران روابط عمومی که اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان می باشند هدیه شد.
در بخشی از این لوح آمده است:


سرور ارجمند : جناب آقای محمد حسن پناه

سلام علیکم

در اهمیت وظیفه و جایگاه روابط عمومی ها همین بس که مولای متقیان علی (ع) در فرمان خود به مالک اشتر، او را به افکار عمومی مردم توجه می دهند و افکارتوده مردم راتکیه گاه دین وجامعه اسلامی برمی شمرند. نامگذاری ۲۷ اردیبهشت ماه به عنوان “روز ملی ارتباطات و روابط عمومی” بهانه ای است تا نقش و جایگاه این هنر و تخصص را به عنوان هنرهشتم یادآورشویم و دستاوردهای تلاشگران خانواده بزرگ ارتباطات و روابط عمومی ها را ارج نهیم.

بدیهی است امروزه حضور موثر و نقش آفرین روابط عمومی در مجموعه شورای اسلامی شهر، شهرداری، معاونت ها و سازمان های تابعه شهرداری گرگان در پیشبرد اهداف پیش رو و توسعه کمی و کیفی خدمات به شهرونان بی بدیل است.

بدین وسیله ضمن تبریک ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به شما، از زحمات شایسته و ارزشمند شما در این مجموعه قدردانی نموده و امیدواریم با تعهد، تخصص و پشتکار حضرتعالی در این حوزه، شاهد شکوفایی بیش از پیش مجموعه روابط عمومی ها باشیم.

عبدالرضا دادبود                                                                 حمید رضا آقاملائی

شهردار گرگان                                                        رئیس شورای اسلامی شهرگرگان

                                                                     و نماینده گلستان درشورای عالی استان های کشور

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.