انتصاب دکتر حجت اله ربانی نسب به عنوان مدیر مرکز رشد واحدهای فناور کشاورزی استان گلستان

دکتر حجت اله ربانی نسب محقق مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان طی حکمی از سوی دکتر مهدی غفاری رئیس پارک علم و فناوری گلستان به عنوان مدیر مرکز رشد واحدهای فناور کشاورزی استان گلستان منصوب شد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این ابلاغ که با معرفی دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز و از سوی دکتر مهدی غفاری رییس پارک علم و فناوری استان گلستان صادر شده، ایشان به عنوان مدیر مرکز رشد واحدهای فناور کشاورزی مستقر در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان منصوب شدند.
در متن این ابلاغ آمده است:

جناب آقای دکتر حجت اله ربانی نسب
باسلام و احترام
باعنایت به مراتب تعهد، تخصص وسوابق ارزنده جنابعالی درحوزه فناوری، به موجب این حکم به عنوان “مدیر مرکز رشد واحد های فناور کشاورزی”منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال وتلاش مضاعف و با بهره مندی ازتمام ظرفیت های موجود درجذب و توانمند سازی هسته ها و واحدهای فناوروتوسعه فعالیت های دانش بنیانی، قدم های موثری را بردارید و در پیشبرد اهداف پارک علم وفناوری استان که رسالتی ملی ومنطقه ای دارد،موفق وموید باشید.


مهدی غفاری
رئیس پارک علم و فناوری گلستان


روابط عمومی مرکز همراه با شادباش افتخار کسب ردای خدمت به ایشان و آرزوی توفیق روز افزون، امیدوار است از راهنمایی ها و همکاری های ایشان بهره مند باشد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.