بازدید معاون پژوهشی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان از برنامه های پژوهشی کاشت آزمایشات برنج به روش مستقیم (خشکه کاری) در ایستگاه تحقیقات کشاورزی عراقی محله گرگان

دکتر علیرضا کیانی استاد پژوهش و معاون پژوهش و فناوری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان از طرح ها، مزارع و برنامه های کاشت آزمایشات برنج به روش مستقیم (خشکه کاری) در ایستگاه تحقیقات کشاورزی عراقی محله گرگان وابسته به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان بازدید نمودند.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی گلستان، در این برنامه که با حضور دکتر فیض بخش رییس ایستگاه و محققان حاضر انجام شد از طرح های خشکه کاری برنج در ایستگاه بازدید کردند و توصیه و هماهنگی های لازم برای فرایند برنامه فوق بعمل آمد و نقطه نظرات لازم در راستای سیاست ها و برنامه های مرکز و سازمان تات ارایه شد.

شایان ذکر است طرح های خشکه کاری برنج شامل روش های آبیاری و شیوه های کاشت، بررسی ارقام برای خشکه کاری، بررسی تاریخ کاشت، علف های هرز و بررسی تغذیه در شیوه خشکه کاری برای سال دوم در ایستگاه تحقیقات گرگان می باشد که با هدایت مجریان طرح ها در زمان خود اجرا گردید. این طرح ها با توان علمی و فنی محققان این مرکز و همکاری موسسه تحقیقات برنج کشور و سازمان جهاد کشاورزی گلستان اجرا می شود. درروند اجرای این طرح ها، با توجه به برنامه های کنشمند و سابقه و تجربه پیشین این مرکز در این حوزه، از مجموع نیرو های متخصص مرتبط در مجموعه استفاده شده است و شرایط عمومی فرایند اجرای طرح مناسب و مطلوب می باشد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.