نشست صمیمی رییس سازمان جهاد کشاورزی و رییس مرکز تحقیقات و آموزش گلستان با همکاران بخش تحقیقات زراعی و باغی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

همکاران بخش تحقیقات زراعی و باغی در نشست صمیمی با دکتر محمد برزعلی رییس سازمان جهاد کشاورزی و دکتر علیرضا صابری رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در تاریخ ۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ در محل دفتر ریاست بخش حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این برنامه که با حضور دکتر برزعلی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، دکتر صابری رییس مرکز، دکتر مساوات معاون پژوهشی، دکتر قدس ولی معاون پشتیبانی، دکتر فاطمه شیخ، رییس و همکاران بخش انجام شد. ابتدا دکتر شیخ رییس بخش ضمن خوش آمد به ریاست سازمان استان و ریاست مرکز و آرزوی توفیق برای ایشان، معرفی کامل بخش و دستاوردها و ویژگی ها، وضعیت ارتباط با موسسات مادری مرتبط با طرح های بخش و ایستگاه های مربوطه، روند و انجام طرح ها و پروژه های تحقیقاتی، ترکیب و تعداد همکاران، پروژه ها و سایر موضوعات بخش را همراه با پیشنهادات ارایه نمود.
سپس دکتر برزعلی با اشاره به جایگاه این بخش در وضعیت کشاورزی استان، بر اهمیت برنامه های معرفی ارقام و به زراعی محصولات مختلف کشاورزی تاکید کرد و از منابع انسانی ارزشمند و متخصصان بخش درخواست کرد در ادامه این روند، نقش موثر و فعالی در روند برنامه های جدید وزارت، از جمله تحقق سند جامع الگوی کشت داشته باشند.
در ادامه سایر همکاران بخش، نقطه نظرات خود را در خصوص مسائل مختلف بخش از جمله: وضعیت خودرو، نیروهای جایگزین، توسعه بخش، طرح های خاص، تجهیز آزمایشگاه و حضور متخصص فنی دستگاه های آزمایشگاهی در بخش و … با مدیران حاضر گفتگو داشتند.
در بخش دیگر برنامه، دکتر مساوات معاون پژوهشی در خصوص برنامه های این حوزه در بخش و جایگاه علمی و انتشارات و مقالات و حضور در سایر رویدادهای ملی و استانی این بخش گزارشی را ارایه داد.
سپس دکتر قدس ولی معاون پشتیبانی، با توجه به سخنان ارایه شده همکاران، در خصوص وضعیت اعتبارات، روند تجهیز و توسعه، اعتبارات هزینه ای و تملک، وضعیت نیروی انسانی و … توضیحات لازم را ارایه نمود.
در بحش پایانی جلسه، دکتر صابری، ضمن تشکر از حضور، همراهی و حمایت های دکتر برزعلی ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان، اظهار امیدواری کرد با هم افزایی دو مجموعه، موجبات خیر بیشتر برای بخش کشاورزی استان خلق شود.
رییس مرکز در گفتگو با همکاران بخش، با تقدیم خدا قوت، بر نقش تعیین کننده این بخش در اصلاح و ارتقای شرایط جاری کشاورزی تاکید کرد. ایشان با اشاره به سلسله جلساتی که به همت این بخش و در راستای اجرای شایسته سند جامع الگوی کشت در استان در حال برگزاری و پیگیری است از تلاش صادقانه همکاران بخش تشکر کرد.
دکتر صابری با تاکید بر لزوم تعامل بیشتر همکاران بخش با لایه های مختلف مرکز، سازمان جهاد کشاورزی، موسسات مادری و دستگاه های متناظر، از عملکرد خوب همکاران شریف تقدیر نمود و با قدردانی از دیدگاه های ارایه شده، از همکاران درخواست کرد تا همچون گذشته، با حضور به موقع در ایستگاه های تحقیقاتی، رویدادها و برنامه های کشاورزی استان و موسسه مادری، در خدمت توسعه و اهداف عالی مرکز، سازمان تات و وزارت جهاد کشاورزی باشند.
در بخش دوم برنامه، ریاست مرکز از برنامه های تجهیز و توسعه، آزمایشگاه و امکانات بخش بازدید و با همکاران گفتگو نمود.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.