برگزاری جلسه هم‌اندیشی معاونت آموزش مرکز تحقیقات و آموزش گلستان با مدیریت ترویج استان

به‌منظور برنامه‌ریزی دوره‌های آموزش بهره‌برداران در سال۹۷ و افزایش همکاری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان با مدیریت هماهنگی ترویج استان، جلسه‌ای با حضور مهندس ملاعلی مدیر هماهنگی ترویج برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در ابتدای این جلسه دکتر محمد علی آقاجانی معاون آموزشی ضمن خیرمقدم گویی به عملکرد سال گذشته آموزش بهره‌برداران وزنان روستایی مرکز اشاره و گفت: خوشبختانه در سال گذشته عملکرد آموزش بهره‌بردران مرکز ۴۱ هزار نفر روز بوده که نسبت به موظفی مرکز(۲۵ هزار نفر روز) رشد قابل‌ملاحظه‌ای داشت است. ایشان به تدوین تقویم زمانی و مکانی برای استان اشاره و خاطرنشان کرد با تهیه تقویم موردنظر می‌توانیم برنامه‌ریزی بهتری برای اجرای دوره‌های آموزشی کشاورزان در سال جدید داشته باشیم و قطعاً با این کار اثربخشی دوره‌های آموزشی بیشتر خواهد شد. دکتر آقاجانی در پایان به استفاده از پتانسیل شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای برای ارائه آموزش‌های تخصصی حوزه بهره بردارن و توجه بیشتر به کیفیت و نظم و انضباط آموزش ها تأکید نمودند.
در ادامه مهندس ملاعلی مدیر هماهنگی ترویج استان ضمن تقدیر و تشکر، مهم‌ترین سیاست ترویج سازمان استان را ارائه آموزش‌های تخصصی موردنیاز جامعه هدف(کشاورزان) دانست که در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.
وی به اجرای برنامه‌ریزی جهت آموزش کارشناسان پهنه اشاره و گفت: خوشبختانه با اجرای دوره‌های آموزشی برای کارشناسان پهنه شهرستان‌ها آنها یک مروج ماهر و تخصصی در حوزه کاری خود می‌باشند که می‌توانند به بهره‌برداران و کشاورزان تجربیات و دانش خود را انتقال دهند. وی به اهمیت نیازسنجی و درخواست دوره‌ها از بخش‌های مختلف اجرایی استان اشاره و خاطرنشان کرد بایستی از هر شهرستان و منطقه نیازهای آموزشی مورد نیاز توسط مدیریت شهرستان اعلام تا جهت برگزاری دوره‌های آموزشی برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد. مهندس ملاعلی در پایان توجه به کیفیت دوره‌ها و همچنین استفاده از کشاورزان پیشرو در امر آموزش را خواستار گردید.
در پایان مقرر گردید در خصوص تهیه نیازسنجی، حوزه‌های ارائه آموزش، تعیین سهمیه شهرستان‌ها، عنوان دوره‌های موردنیاز بخش‌های مختلف سازمان و دستگاه‌های الحاقی جلسات کارشناسی برگزار گردد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.