حضور باشکوه همکاران بسیجی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان در رژه هفته دفاع مقدس

همزمان با هفته دفاع مقدس، همکاران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج کاشف العلوم مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در کنار نیروهای مسلح استان، همانند دیگر شهرهای کشور در حضور استاندار گلستان و دیگر مقامات لشکری و کشوری رژه باشکوهی را از خود به نمایش گذاشتند.


به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، دفاع مقدس بر مبنای باورهای دینی و پایداری و استقامت ملت سربلند ایران اسلامی شکل گرفت و بزرگداشت آن و روزهایی مانند این روز برای آن است که ما این مبانی و دلاورمردی ها را از یاد نبریم.
شیرزنان و دلاورمردان ایران اسلامی مرگ در سایه شرف و عزت را به زندگی ذلت بار ترجیح دادند و با حفظ وحدت و اطاعت از ولی فقیه زمان در جبهه های حق علیه باطل شرکت کردند و با دستان خالی جلوی استکبار ایستادند و برگ زرینی در تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی رقم زدند.
در همین راستا حضور همکاران بسیجی پایگاه مقاومت کاشف العلوم این مرکز در مراسم رژه نیروهای مسلح، نوعی قدردانی از رشادت های این نیروهای ارزشی است و یادمان بزرگترین دستاورد سلحشوران نیروهای نظامی و انتظامی امنیتی است که زیر سایه آن در آرامش و آسایش زندگی می کنیم.