دکتر کیانی معاون پژوهشی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان: نمایشگاه هفته پژوهش از تاریخ ۱۶ لغایت ۲۰ آذرماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد

دکتر کیانی دبیر ستاد هفته پژوهش مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان از برگزاری بیست‌ویکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان به صورت مجازی از تاریخ ۱۶ لغایت ۲۰ آذرماه۹۹ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، دکتر کیانی معون پژوهشی و دبیر ستاد هفته پژوهش مرکز در این خصوص گفت: نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان امسال برای نخستین بار به دلیل محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: سعی شده در بستر فضای مجازی غرفه‌هایی را شبیه و نزدیک به حالت واقعی طراحی کنیم تا مراکز تحقیقاتی، دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها، دستگاه‌های اجرایی و واحدهای فناور بتوانند آخرین دستاوردهای خود را در قالب فیلم، عکس و کاتالوگ به نمایش بگذارند.

دکتر کیانی خاطرنشان ساخت: این نمایشگاه از تاریخ ۱۶ لغایت ۲۰ آذرماه۹۹ دایر خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته با مراجعه به درگاه اینترنتی WWW.GRTE.IR از سالن این نمایشگاه بازدید کنند.

معاون پژوهشی مرکز با بیان اینکه ساعات پاسخگویی آنلاین به بازدیدکنندگان از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۳ درنظرگرفته شده است، تصریح کرد: بازدیدکنندگان می‌توانند در غرفه‌های تعبیه شده به تماشای فیلم و عکس‌های بارگزاری شده بپردازند و برای کسب اطلاعات تکمیلی و ارتباط با شخص غرفه‌دار از طریق گفت‌وگوی برخط با وی در ارتباط باشند.

دکتر کیانی در ادامه با توجه به مصوبه ستاد استانی، به برگزاری وبینارهای آموزشی متعدد در طول زمان برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و گفت: علاوه بر پرپایی غرفه‌ها در این نمایشگاه، رویدادهای آموزشی و پنل‌های تخصصی با موضوعات مختلف همچون سال‌های گذشته به صورت برخط در بستر وبسایت نمایشگاه برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است پس از پایان رسمی نمایشگاه، این فضا همچنان در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهد داشت.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.