جلسه مشترک رییس مرکز تحقیقات و آموزش گلستان و مدیر کل دامپزشکی استان

نشست مشترک دکتر علیرضا صابری رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان و دکتر کاووسی مدیر کل دامپزشکی استان در محل دفتر اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این جلسه که با حضور مهندس لولایی رییس مرکز رشد کشاورزی و منابع طبیعی استان و در راستای تحقق شعار سال برگزار شد دکتر صابری در بخشی از سخنان خود گفت: با عنایت به سیاست های نظام و دولت مبنی بر توسعه  فعالیت های دانش بنیانی، به ویژه در حوزه کشاورزی به عنوان ظرفیت غالب استان، مرکز تحقیقات و آموزش استان آمادگی کامل دارد با هماهنگی و همکاری اداره کل دامپزشکی، ظرفیت های موجود و بالقوه را شناسایی و حمایت حداکثری را یرای شکوفایی و تجاری سازی ایده های فناورانه در این حوزه را  بعمل آورد.

در این دیدار دکتر کاووسی ضمن تقدیر از پیگیری های این حوزه، به پتاسیل بی نظیر این استان در حوزه های مختلف کشاورزی اشاره نمود و همچنین بیان داشت که تحقق شعار مقام معظم رهبری برای سال در خلا، محقق نخواهد شد بلکه نیاز به تلاش مضاعف و همکاری و برنامه ریزی داهیانه دارد. در پایان این نشست توافق شد که دفتری  به نمایندگی از مرکز رشد  برای پیگیری تکالیف و ماموریت های  این مهم، در محل اداره کل دامپزشکی ایجاد گردد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.