برگزاری جلسه برنامه ریزی هفته پژوهش سال ۱۴۰۲ در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

جلسه برنامه ریزی هفته پژوهش سال ۱۴۰۲ در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و اموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، در این برنامه که در تاریخ ۵ آذر ۱۴۰۲ در محل دفتر ریاست مرکز و با حضور علیرضا صابری رئیس، سید افشین مساوات معاون پژوهش و فناوری، لطف اله پارسائی معاون برنامه ریزی و پشتیبانی،  محمد مهدی لولایی مسئول مرکز رشد، مینا غرائیان و علیرضا برسلانی کارشناسان پژوهشی مرکز برگزار شد. ابتدا مساوات ضمن خداقوت به همکاران در اجرای شایسته طرح های تحقیقاتی و سایر برنامه های پژوهشی، توضیحاتی را درخصوص برنامه های ارایه شده در ستاد استانی در ارتباط با هفته پژوهش در سطح استان و سایر برنامه های مد نظر در موضوع هفته پژوهش در سطح مرکز را برای حاضران ارایه نمود.

ایشان در این خصوص گفت هفته پژوهش با شعار “پژوهش و فناوری، پیشران رشد تولید و مهار تورم” در استان ها از ۱۱ تا ۱۷ آذرماه و به صورت کشوری از ۱۹ تا ۲۵ آذر ماه با دبیری رئیس دانشگاه معین گلستان برگزار می‌شود. در جلسه استانی در خصوص سیاست گذاری برای هفته پژوهش و فناوری استان، برگزاری نمایشگاه پژوهش و فناوری و فن بازار، کمیته علمی و جشنواره برگزیدگان پژوهش و فناوری منتخب استان گلستان گقتگو شد.

سپس حاضرین جلسه نقطه نظرها و پیشنهادهای خود را در موضوع های مختلف در راستای نکوداشت شایسته این مهم در مرکز و استان از جمله کمیته نمایشگاه،  کمیته علمی، برگزاری کارگاه آموزشی، سخنرانی های علمی، میزگرد تخصصی، انجام مصاحبه و نشست خبری پرداختند و بر لزوم انسجام امور و تفکیک وظایف برای شرکت موثر و قوی در برنامه های استانی هفته پژوهش در حوزه‌های مختلف از جمله پژوهشگر برتر، نمایشگاه دستاوردها و شرکت در نشست‌های تخصصی تاکید نمودند.

در انتها صابری ضمن جمع بندی جلسه، توضیحات لازم را در خصوص موضوع های مختلف بحث شده در جلسه ارایه داد و ضمن اشاره به نقش و انتظاری که از مرکز می رود از همکاران خواست تا با همیاری و همفکری یکدیگر در برگزاری شایسته این مناسبت مبارک سهیم بوده و تلاش نماییم تا همچون همیشه این مرکز در بزرگداشت این هفته در جایگاه شایسته خود قرار گیرد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.