حضور مسئول روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار گرگان

مهندس محمد حسن پناه مسول روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان به اتفاق دیگر اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی استان و مسولان روابط عمومی ادارات کل استان گلستان، در ۲۷  اردیبهشت ۱۳۹۹ به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی، با اعضای شورای اسلامی شهر و نایب شهردار گرگان در تالار شورای شهر دیدار و گفتگو کردند.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این آیین که مدیران روابط عمومی طی جلسه رسمی شورا گرد هم آمدند حمیدرضا آقاملائی رییس شورای اسلامی شهر گرگان هدف از برگزاری این نشست را هم اندیشی با مدیران روابط عمومی و قدردانی از زحمات آنان بمناسبت ۲۷ اردیبهشت عنوان کرد و گفت: روابط عمومی های به عنوان حلقه ارتباطی سازمان با مردم و مطلع از برنامه ها و فعالیت های حوزه های کاری مربوطه نقش موثری در همگام سازی برنامه های برون سازمانی می توانند داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان، بهره مندی از ظرفیت روابط عمومی ها در اطلاع رسانی برنامه های مدیریت شهری را مهم برشمرد و گفت: باتوجه به ارتباط روابط عمومی ها با رسانه ها و همچنین سایت های خبری و فضای مجازی، روابط عمومی ها ظرفیت بالقوه ای در جلب مشارکت طلبی مردم و اطلاع رسانی به موقع پروژه ها و فرهنگ سازی دارند که باید با حمایت مدیران دستگاه ها از این ظرفیت بالقوه استفاده نمود.

مدیران روابط عمومی ها نیز در این جلسه به بیان طرح و دیگاه ها و کاستی های موجود پرداختند و ضمن تقدیر از برگزاری این نشست هم اندیشی بر ضرورت تعامل مدیریت شهری با روابط عمومی ها در حوزه اطلاع رسانی و مواردی در حوزه های مرتبط  تاکید کردند.

دیگر اعضای شورای اسلامی شهر نیز در این نشست ضمن تبریک ۲۷ اردیبهشت و گرامی داشت هفته روابط عمومی و با قدرانی از فعالیت های انجام شده و در حال انجام این حوزه، دیدگاه ها و نظرات خود را پیرامون ضرورت های این حوزه بیان نمودند.

در پایان این نشست با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از مدیران و کارشناسان روابط عمومی مجموعه شهرداری و اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی استان گلستان قدردانی شد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.