عناوین روزهای هفته پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۰

دکتر علیرضا کیانی معاون پژوهش و فناوری و انتقال یافته های مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان و دبیر ستاد هفته پژوهش و فناوری این مرکز، شعار و عناوین هفته پژوهش و فناوری سال۱۴۰۰ را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، دکتر کیانی در این خصوص گفت: هفته پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۰ با شعار (پژوهش و فناوری، پشتیبان تولید) از ۱۳ الی ۱۹ آذرماه در استان‌ها و از ۲۰ الی ۲۶ آذرماه در سطح ملی برگزار می‌شود.

دبیر ستاد هفته پژوهش و فناوری مرکز با اشاره به اینکه با نواختن زنگ پژوهش در روز شنبه، سیزدهم آذرماه در یکی از مدارس شهرستان گرگان، برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری استان آغاز می‌شود در خصوص نام‌گذاری روزهای هفته پژوهش ادامه داد:
نخستین روز هفته پژوهش و فناوری است به نام ” پژوهش و فناوری، مدرسه و دانشگاه” نامگذاری شده است و نواختن زنگ پژوهش در مدارس و معرفی دانش آموزان برتر پژوهشگر از مهتمرین برنامه‌های این روز است.

دومین روز این هفته “پژوهش و فناوری؛ توسعه مرجعیت و دیپلماسی علمی” عنوان انتخاب شده برای این روز است و دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری برنامه‌های اختصاصی خود را در این روز انجام می دهندو آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار در این روز برگزار می شود.

“پژوهش و فناوری؛ پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید ” عنوان سومین روز هفته پژوهش و فناوری امسال است.

عنوان انتخاب شده برای چهارمین روز” پژوهش، فناوری و اثربخشی اجتماعی” است .

پنچمین روز هفته پژوهش و فناوری است با عنوان” پژوهش، فناوری، علوم انسانی و علوم پایه” نامگذاری شده است و در برنامه‌های این روز بر توسعه علمی و مشارکت در پاسخگویی به نیازهای جامعه تاکید می شود و پژوهشگران و فناوران برتر استان در این روز معرفی و تجلیل می شوند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.