انتصاب دکتر علیرضا صابری به عنوان سرپرست مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان

دکتر علیرضا صابری به عنوان سرپرست مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز تحقیقات و اموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، طی حکمی از سوی دکتر خیام نکویی معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، دکتر صابری به این پست منصوب شد. متن این حکم به این شرح می باشد:

جناب آقای دکتر علیرضا صابری

سلام علیکم

نظر به سوابق و تجارب ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم، به سمت “سرپرست مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان” منصوب می شوید.

تعمیق کیفیت پژوهش های کاربردی و مشتری مدار و جهت گیری به سوی تحقیقات تقاضا محور، مشارکت جدی پژوهشگران در امر ترویج کشاورزی و تبادل مفاهیم علمی با بهره برداران، فراهم کردن زمینه مشارکت بخش خصوصی در فعالیت های پژوهشی از مهمترین وظایف جناب عالی خواهند بود که با توکل بر خداوند متعال محقق خواهد شد.

امید است با استعانت از خداوند منان و با استفاده از توان مندی کلیه محققان، متخصصان و همکاران متعهد آن مرکز و تعامل سازنده با سازمان جهاد کشاورزی استان در اجرای وظایف محوله، به منظور اعتلا، پیشرفت و نقش آفرینی موثر تحقیقات بخش کشاورزی و منابع طبیعی در توسعه استان موفق باشید.

سید مجتبی خیام نکویی
معاون وزیر و رئیس سازمان

روابط عمومی مرکز، همراه با شادباش افتخار کسب ردای خدمت به ایشان و آرزوی توفیق روز افزون، امیدوار است همچون همیشه از راهنمایی ها و همکاری های ایشان بهره مند باشد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.